مجلة أدبية تهتم بكافة انواع الادب من شعر ونثر وقصة ومقالات وما الى ذلك

الجمعة، 13 نوفمبر 2015

حيرت قلبي معاك // بقلم الشاعر ا. محسن رجب

حيرت قلبي معاك
حيرت قلبي معاك ..طب وأنا.. وأنا مالي
حيرت قلبي معاك...عاشقك وعشقاني
حيرت قلبي .... حيرت قلبي.... حيرت قلبي.. معاك

كل يومين بحكاية ..وحكاية تجر حكاية
وحكاية بألف حكاية ...والناس مش عايزه نهاية
عايزه تعيش أوهام
حيرت قلبي معاك....طب وأنا..وأنا مالي
حيرت قلبي حيرت قلبي حيرت قلبي ...معاك

كل يومين حدوته ....حدوته حلوة وملتوتة
والناس عايشة ومبسوطة ...طب وأنا ..وأنا مالي
حيرت قلبي حيرت قلبي حيرت قلبي ...معاك

كل يومين مشاوير ....مشاوير من غير تبرير
والناس كلامها كتير ....طب وأنا وأنا مالي
حيرت قلبي معاك ....طب وأنا مالي
حيرت قلبي حيرت قلبي حيرت قلبي...معاك

كل يومين تبذير ...أيشي موضه وأيه تغيير
وأنا أيدي سابقة لساني....لكل الناس أه ياني
حيرت قلبي حيرت قلبي حيرت قلبي ....معاك
بقلم /محسن رجب جودة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق